2019. február 20., szerda

 

 

Deceuninck Francis Van Eeckhout-wAz ablakprofilok és építési megoldások vezető gyártója, a Deceuninck Csoport bejelentette stratégiai döntését az Inoutic és a Deceuninck márkáinak egyesítéséről, melyek a továbbiakban a Deceuninck globális márkanéven lesznek elérhetők. A döntés egy újramárkázási folyamat kezdete, mely mind a 16, a Deceuninck közép-kelet-európai régiójához tartozó országot érinti, ahol az Inoutic márkanév jelen van. Ez a folyamat január 16-án vettem kezdetét, és a 2020-as Fensterbau Frontale kereskedelmi vásárra fejeződik be teljesen.

Francis Van Eeckhout, a Deceuninck Csoport ügyvezető igazgatója a döntés kapcsán elmondta: "Célunk, hogy egy erős, globális márkát hozzunk létre, amely további növekedést hoz és még inkább erősíti pozíciónkat Magyarországon, Európában és minden további piacunkon világszerte. Ez a döntés gyorsítani fogja az innovációs folyamatokat és a termékfejlesztéseket Európán belül, amely megkülönböztet bennünket versenytársainktól, és partnereinket is versenyelőnyhöz juttatja, hogy az ő cégeik is növekedhessenek."

Deceuninck Quickstep csapat-wAz új márkastratégia a marketing befektetéseket is maximalizálni fogja, például a Nemzetközi Kerékpáros Szövetség (UCI) Deceuninck – Quick-Step csapatának fő szponzori szerepe révén, amely magasabb márkaismertséget hozhat nemcsak a Deceuninck márkának, hanem több mint 4000 partnerének is, több mint 90 országban.

A stratégiai döntéssel a Deceuninck a zöld megoldások terén is növelni fogja befektetéseit. Az olyan innovációk, mint például a Linktrusion üvegszál alapú technológiája, amely kategóriájában a legjobb szigetelést kínálja, a Decoroc, amely a színkínálatot magasabb szintre emeli, vagy a Protex szabadalmaztatott redőnyrendszer szintén Európa-szerte elérhető lesz a vásárlók számára.

Az új szemléletmódunk, illetve új márkastratégiánk első eredményeként díjnyertes Elegante profilrendszerünk, amelyet elsősorban a közép-kelet-európai piacra fejlesztettünk, 2019 folyamán más európai országokban is bevezetésre kerül. Emellett folytatjuk az újgenerációs profilrendszerek kialakítását és fejlesztését is, az innovációra, a dizájnra és a környezettudatosságra koncentrálva, amelyek a 2020-as Fensterbau Frontale vásáron kerülnek majd bemutatásra." - mondta el Victoria Hemelaer, a Deceuninck marketing igazgatója.

Az új márkastratégia lehetővé teszi a gyártási és logisztikai folyamatok további finomhangolását. Így a Deceuninck Csoport még inkább optimalizálhatja erőforrásait, valamint tovább emelheti termékei és szolgáltatásai színvonalát. 

 

További információ: www.inoutic.hu

 

 

Forrás: morpho

 

 

Eseménynaptár

Február 2019
H K Sz Cs P Szo V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 1 2 3

Keresés

Partnereink

EVOSZ-logo

measzlogo fb

 

 

logo rigips-w 

proidea-logo-fb

VarepitoPalyazat logo-web

 

 

bme logo-kicsi

 

Ybl-logo-kicsi

  mapasz-logo-web

 

zeosz-logo-webebsz logo 2

 

 

 HuGBC LOGO kicsi

 

TEGY-web

 Burkolattechnika-egyesulet-logo-web

 Hazicincer logo

    Kivet-logo-web

 

 

 

 

Construmalogo-web

  emsz-logo-web180

mti hirfelhasznalo

 

dimag logofinal-web

 
 
 observer logo-web