2024. március 29., péntek

UJ HONLAP BANNER 250 100

A-full-hall-at-the-ICM2016. október 13-14-én rendezték meg a Müncheni Vásárközpontban a BAU 2017 sajtókampány csúcspontját, a BAU Information Talks-ot, ahol a hangsúly az asztaloknál folytatott beszélgetéseken volt. 10 országból 174 cég jött el erre az eseményre, hogy találkozzon 30 ország 170 szakújságírójával. Magyarországot a Magyar Építéstechnika képviselte.

Egy fajta „show előtti show"-ként az Information Talks alkalmával a média képviselői előzetes információkat és számos tájékoztató anyagot kaptak az újdonságokról.

Dr-Reinhard-Pfeiffer-webA szokásoknak megfelelően, az Information Talks-ot egy nemzetközi sajtótájékoztatóval nyitották meg az ICM-ben (Internationales Congress Center München). Dr. Reinhard Pfeiffer, a Vásárközpont vezérigazgató-helyettese és Mirko Arend, a BAU kiállítási igazgatója röviden ismertették a 2015-ös szakvásár eredményeit, majd áttekintették a BAU 2017-et.

 

Mirko-Arend-webA 185.000 négyzetméteres kiállítótérben több mint 40 országból érkező, több mint 2000 kiállító fog bemutatkozni. A várakozások szerint a kiállítók közel 30%-a külföldről fog érkezni. A szervezők szeretnék meghaladni a 250 ezres látogatószámot, és növelni a nemzetközi látogatók arányát.

 

A BAU 2017 kiállítást négy fő téma köré csoportosítják:

  • Intelligens homlokzat
  • Digitális tervezés, építés és üzemeltetés
  • Összekapcsolt épületek
  • Építés és lakás 2020-ban

A fórumokon és a speciális show-kon is ezeket a témákat fogják körüljárni, bemutatni, megvitatni.

Fókuszban a látogatók

Online katalógus

Az online katalógus gyors áttekintést nyújt a BAU összes kiállítójáról. Egyetlen kattintással megfelelő információkhoz juthatnak.

App

A BAU 2017 kiállításhoz egy alkalmazás is rendelkezésre áll, amely tartalmazza az online katalógus és a keretprogram anyagát. Előreláthatólag 2016 novemberétől lehet letölteni az applikációt az App-Store-ban.

Matchmaking

Annak érdekében, hogy a látogatók már a vásár előtt kapcsolatba léphessenek a kiállítókkal, és adott esetben időpontokat egyeztethessenek velük, a 2017. évi BAU-ra első alkalommal egy Matchmaking-Tool-t is kínálnak. Ez az eszköz 2016 őszétől áll rendelkezésre a BAU weboldalán.

Közösségi média

A BAU természetesen jelen van a közösségi portálokon is: a Facebookon, a Twitteren, vagy a youtube-csatornákon keresztül naprakész információkhoz férhetnek hozzá az érdeklődők. Különösen ajánlják a BAU-blogot, amely a weboldalon keresztül érhető el.

uj-csarnokok2 új csarnok a BAU 2019-re

A vásáron az egyik legnagyobb kihívást az jelenti, hogy a csarnokok teljes mértékben kihasználtak legyenek. Ebből adódóan csak részben tudják teljesíteni a nagy vállalatok területigényeit, az új igények egy részét pedig várólistára kellett felvenniük. A BAU esetében jelenleg több mint 400 cég szerepel a várólistán.

Dieter-Schaefer-webAzért, hogy a jövőben minden kiállítói igényt ki tudjanak elégíteni, 2 új csarnokot építenek, a C5-öset és a C6-osat. 2018-tól 200.000 négyzetméter csarnokterülettel fognak rendelkezni, amely 20.000 m2-rel több a jelenleginél. A 2019-es BAU-ra reményeik szerint a jelenleg még várólistás cégeknek is tudnak majd területet kínálni.

Dieter Schäfer, aki a BAU tanácsadó testületének, valamint a Deutsche Steinzeug Cremer & Breuer AG igazgatótanácsának elnöke, a BAU fontosságát hangsúlyozta a kiállítók szemszögéből. 

 

Gluch foto

Erich Gluch, a müncheni székhelyű ifo Gazdaságkutató Intézet építőipari szakértője az építőipar jelenlegi kedvező helyzetéről és a következő évek kilátásairól tartott előadást.

hostessen

A sajtótájékoztatót követően került sor a kiállítók és az újságírók találkozójára. Ahogyan az előző években, idén is a BO-ás pavilonban várták a kiállítók a sajtó képviselőit, hogy bemutathassák új termékeiket, fejlesztéseiket.

 

Természetesen volt idő egy kis kikapcsolódásra és ünneplésre is. Csütörtökön este a kiállítók és az újságírók az UpsideEast nevű rendezvényhelyszínen találkoztak, magasan München háztetői felett, ahol állófogadással várták őket a szervezők.

High-in-the-sky-the-UpsideEast-event-locationAbove-the-rooftops-of-Munich-Spectacular-view

A találkozók másnap is folytatódtak a B0-ás csarnokban.

A rendezvény nagyon jó alkalom volt arra, hogy új termékeket, anyagokat, technológiákat ismerhessünk meg, és ezekről beszámolhassunk a magyar szakembereknek.

 

A szervezők 2017. január 16-21. között nagyon gazdag programmal várják a látogatókat a müncheni vásárközpontban.

 

www.bau-muenchen.de

 

Eseménynaptár

Március 2024
H K Sz Cs P Szo V
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Keresés

banner kne 180 240

mehi-banner-media 120x240

Partnereink

EVOSZ-logo

measzlogo fb

 

 

logo rigips-w 

proidea-logo-fb

VarepitoPalyazat logo-web

 

 

bme logo-kicsi

 

Ybl-logo-kicsi

  mapasz-logo-web

 

zeosz-logo-webebsz logo 2

 

 

 HuGBC LOGO kicsi

 

TEGY-web

 Burkolattechnika-egyesulet-logo-web

 Hazicincer logo

    Kivet-logo-web

 

 

 

 

Construmalogo-web

  emsz-logo-web180

mti hirfelhasznalo

 

dimag logofinal-web

 
 
 observer logo-web